Alla inlägg den 9 april 2011

Av dolphin - 9 april 2011 16:19

Jag har genom den hårda skolan fått lära mig att jag måste lyssna på min kropps signaler och ta dem på allvar. Arbetsveckorna tar på krafterna och jag behöver stor del av helgen till att vila upp mig på.

I förmiddags gick sonen och jag till en större matbutik och storhandlade. Handla är ganska påfrestande för mig, men idag gick det bra i butiken i alla fall. När jag kom hem var jag i alla fall helt slut och då menar jag HELT slut. Det fanns inga krafter kvar till någonting, så det var bara att lägga sig och vila. Det är så svårt att acceptera att jag ibland orkar så lite.

Resten av dagen har jag tillbringat i soffan slumrandes. Jag blir väldigt arg på mig själv att det går så mycket tid till att vila, men det verkar som om jag just nu inte har något val. Det är så mycket saker jag vill och borde göra, men krafterna finns inte.

Ikväll har vi sedan länge bjudit hem middagsgäster. Känner inte alls för det nu. Vet att jag kommer bli ännu tröttare efteråt, samtidigt är det roligt och trevligt att träffa dem.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne kommer ni att kunna läsa om livet efter en väggkrasch, om vägen tillbaka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards